هزینه کراتینه مو در تهران چقدر است

قیمت کراتینه مو در تهران در سال 1403 چقدر است؟

4.2/5 - (9 امتیاز)

قیمت کراتینه مو در تهران چقدر است؟ چقدر برای کراتینه مو دستمزد میگیرند؟ قیمت کراتینه مو برای موهای کوتاه زنانه چقدر است؟ کراتینه کردن مو یکی از محبوب ترین درمان های سالن های زیبایی برای داشتن موهای صاف و بدون وز است . درمان کراتینه مو برای زنانی که از موهای کم رنگ و کدر خود خسته شده اند مناسب ترین راه حل است . بسیاری از سالن های زیبایی در تهران کراتینه مو انجام میدهد ولی پیدا کردن سالن معتبری که کراتین را به خوبی روی موها کار کند و قیمت مناسب داشته باشد سخت است. کراتینه کار باید متخصص و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد.

مضرات سالن های شلوغ کراتینه مو

بعضی افراد نمیدانند به مراکزی مراجعه میکنند ده ها کراتینه کار میکنند و ده ها مشتری همزمان به لحاظ ارزانتر بودن خدمات دارند ولی مشتری این را نمیداند که اولا این مواد با کیفیت پایین هستند و قیمت شان نصف قیمت کراتینه های اورجینال است که ضرر هاشون بیشتر ا مزایاشون است.  دوما متصاعد شدن مواد کراتینه و تراکم گازهای مواد شیمیایی از حالت استاندارد خیلی بیشتر است، اون هم از سر 10 ها مشتری به صورت همزمان در یک محیط سالنی بسته، که شما را در معرض خطر جدی انواع سرطان قرار میدهد. شما در عرض 4 ساعت حداقل 30 برابر حالت عادی مواد شیمیایی مضر استنشاق میکنید. پس فریب هر تبلیغی را نخورید و سنجیده عمل کنید. ضمنا کیفیت پایین خدمات این مراکز بالطبع خیلی کمتر از دیگر مراکزی است که یک کراتینه کار در حال ارائه خدمات است.

عوامل مهم در قیمت کراتینه کردن مو

قیمت کراتینه کردن مو به حجم موی شما ، و طول موهای شما بستگی دارد . مواد کراتینه مصرفی و تخصص کراتینه کار هم یکی دیگر از عوامل مهم تعیین قیمت میباشد. مناطق شهری مختلف در تعیین قیمت خدمات آرایشگری یکی دیگر از اصول مهم تعیین قیمت است . خدمات آرایشگری در تهران هم دارای کیفیت بالایی است هم اینکه هزینه خدمات در تهران نسبت به شهرستان ها زیادتر است . قیمت های آرایشگری در بالای شهر تهران نسبت به پایین شهر تهران متفاوت است و این روند تعیین قیمت در تمام نقاط دنیا به این منوال است. آرایشگاه کراتینه مو ، سالن زیبایی کراتینه مو ، مرکز کراتینه مو

هزینه کراتینه کردن مو در تهران

با مقایسه عوامل تعیین قیمت در بالا میتوان گفت به طور متوسط قیمت کراتینه مو در تهران از حداقل 500 هزار تومان تا 6 میلیون تومان در سال  1402 متغیر است . برای تعیین قیمت آرایشگر یا کراتینه کار باید موهای شما را بازدید کند کند ولی با ارسال عکس و تصویر از موهایتان میتوانند قیمت تقریبی کراتینه کردن موهای شما در بیاورند. بعضی سالن ها در ایام عید قیمت خود را تا حدودی کاهش میدهند میتوانید از این فرصت ها استفاده کنید.

ماندگاری کراتینه مو چقدر است؟

تاثیر کراتینه خوب تا 6 ماه طول میکشد ولی پس از 4 الی 6 ماه که موهای شما از ریشه در حال رشد کردن هستند اثر درمان صافی کراتین موهای شما با شستن موها و عوامل دیگر به تدریج کاهش پیدا میکند و  موهای شما به حالت اولیه خود برمیگردند کراتینه مو حداقل شش ماه تا 11 ، 12 ماه ماندگاری دارد البته در صورت رعایت اصول مراقبت از موهای کراتین شده . پس هر مبلغی که برای صافی موهایتان سرمایه گذاری میکنید برای مدت حداکثر شش ماه میباشد. پس کراتینه کردن مو که در عرض 6 ماه یکبار انجام میشود جزء هزینه محسوب نمیشود. ماندگاری کراتینه مو ، دوام کراتینه مو ، ماندگاری صافی مو

مزایای کراتینه کردن مو:

کراتینه کردن مو می تواند موهای شما را براق و براق تر کند. درمان کراتینه موها می تواند به موهای شما روح تازه ای ببخشد. همچنین باعث براقیت و درخشش موها می شود و همچنین به میزان باورنکردنی به لطافت موهای شما می افزاید. با کراتینه مو ، موهای شما بدون گره می شود. کراتینه مو  وز شدن موهای آسیب دیده را کاهش می دهد و بنابراین می توانید از موهای زیبا و براق لذت ببرید.

از محصولات حاوی کراتینه مو استفاده کنید.

ضمنا چندین محصول مبتنی بر کراتینه مو وجود دارد که واقعاً برای موهای شما مفید است: ماسک های کراتینه : این ماسک مو ها برای هر نوع مویی بسیار خوب است زیرا در مدت زمان بسیار کوتاهی نتیجه خوبی می دهد. شما می توانید از شامپو و نرم کننده بعد از ماسک مو استفاده کنید . کافیست این ماسک را برای مدت 4-5 دقیقه روی موهای خود بگذارید و سپس می توانید از مزایای موهای کراتینه شده خود بهره مند شوید.

صاف کننده موی میراکل حاوی کراتین: این صاف کننده یک درمان بسیار سریع برای موهای شما است. این مورد را می توانید در صورتی که موهای شما خشک ، مرطوب یا حتی تازه شامپو خورده و حالت دار است استفاده کنید. بعد از انجام این کار موهای شما بوی تازه می دهند و ترمیم میشوند.

صاف کننده های ضد شکننده مو: این صاف کننده های کراتینه ، برزیلی هستند. این کراتینه برای انواع موها ، چه فر  ، چه مجعد و … ، را صاف میکنند. این درمان کننده های مو به همراه یک شامپوی مخصوص هستند که در صورت استفاده با هم نتایج خوبی می دهند. این روش درمان %50 موخوره موهای شما را از بین میبرد.

برای انجام کراتینه مو در تهران با شماره تلفن های بالا (بهترین مراکز کراتینه مو در تهران) تماس بگیرید .

کراتینه مو با قیمت مناسب در تهران

مدیریت : سرکار خانم مهتاب اصفهانی

تلفن های تماس : ۷۷۴۷۷۸۳۹ – ۷۷۱۷۳۸۲۶ = ۰۴۷۰-۱۷۲-۰۹۱۲

آدرس : شرق تهران -خیابان پیروزی – روبروی خیابان پنجم نیروی هوایی – روبروی متروی نیرو هوایی – مرکز خریدنسیم – طبقه ۴ – واحد ۲۲ – سالن مروارید

قیمت کراتینه مو در تهران

چنانچه در زیر مشاهده میفرمایید کراتین های ارزان کیفیت پایین تری دارند و مضرات شان بیشتر از مزیت هاشون است و به دلیل بالا بودن قیمت ارز در کشور ما و پایین بودن قدرت مالی بعضی خانم ها برای خدمات کراتینه مو با مواد با کیفیت، وارد کننده گان سعی میکنند مواد ارزان قیمت وارد کنند تا بتوانند محصولات شان را بفروشند.

در این میان افراد سودجو هم با عرضه محصولات تقلبی و ارزانتر سعی میکنند از این بازار سهمی ببرند. این قیمت ها برای سال 1402 میباشد که قیمت ارز ارزان تر بود. چون مواد وارداتی هستند قیمت به نرخ و نوسان ارز بستگی دارد، مواد هم بالطبع گرانتر میشوند و قیمت خدمات کراتینه مو هم گران میشود.

برند مواد کراتین قیمت بر حسب میل
کراتین ارزان تیپ تاپ 12.600 تومان
کراتین ارزان کی اس 10.700 تومان
کراتین ارزان مکس سیلور 4.200 تومان
کراتین اورجینال لونیکس برزیل 30.000 تومان
کراتین اورجینال پرسونال 27.000 تومان
کراتین کادیو ارزان 5.500 تومان

  کراتینه حرفه ای مو ، کراتینه مو ارزان قیمت ، کراتینه مو قیمت مناسب ، کراتینه مو مرزداران

بهترین مراکز کراتینه مو در تهران

آرایشگاه خوب برای کراتینه مو در تهران

یک دیدگاه در “قیمت کراتینه مو در تهران در سال 1403 چقدر است؟”

  1. سلام من موهام خیلی وز شده زیرش صافه روش وز میشه اگر کراتینه کنم درست میشه یا بعد چند ماه دوباره به حالت اولیه برمیگرده؟؟ میشه بگین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *