بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران

4.5/5 - (10 امتیاز)

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران را مرکز تراپی موی مروارید را در پیروزی معرفی میکنیم. بهترین مرکز پروتئین تراپی مو با قیمت مناسب و مواد اورجینال برزیلی و با کیفیت با سابقه بیش از 15 سال.

پروتئین تراپی مو یکی از روش های درمانی برای برای درمان موهای آسیب دیده و موهایی که از بابت رنگ و دکلره و دیگر مواد شیمیایی مو آسیب دیده اند و کوتیکول ها مو ضعیف شده اند بکار میرود. در نتیجه آسیب دیدگی مو، موهای شما دچار مشکلاتی مانند خشکی و شکنندگی شده موهایتان بدون حالت و وز میشود. برای درمان مشکلاتی از این قبیل یکی از موثرترین تکنیک‌ها، پروتئین تراپی مو میباشد. برای انجام پروتئین تراپی مو  باید به یک مرکز حرفه ای و تخصصی مراجعه نمایید تا موهایتان را از حالت فعلی بدتر نکند. ما در شرق تهران بهترین مرکز پروتئین تراپی مو با بیش از 10 سال سابقه حرفه ای در کراتینه مو و پروتئین تراپی مو  را دارند برای شما معرفی میکنیم.

ساقه مو از کراتین تشکیل شده است و کراتین مو هم یک نوع پروتئین است . میتوان گفت 1 الی 2 درصد وزن بدن را پروتئین کراتین تشکیل میدهد با این اوصاف میتوان به اهمیت این پروتئین در بدن پی برد .

ایا پروتئین تراپی مو خوب است؟

ساختار طبیعی موها از دو جز اصلی تشکیل شده اند کوتیکول و فولیکول مو یا به عبارتی از ساقه و ریشه مو تشکیل شده است. در حالت کلی هر کاری روی ساقه موها انجام میشود یک فرایند خارجی است و بر روی ریشه مو تاثیری ندارد. پروتئین تراپی مو هم صرفا بر روی ساقه مو انجام میشود و ساقه موها را ترمیم و قوی میکند. کوتیکول موها را منظم کرده و به موها طراوت و درخشندگی میبخشد. پروتئین تراپی مو بهترین گزینه برای موهای آسیب دیده است و یکی از تراپی های خوب مو محسوب میشود. ما در بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران بهترین خدمات را با توجه به نوع موهایتان انجام میدهیم.

عوامل آسیب رسان به موها

عوامل عمده ای که باعث آسیب رساندن به موها میشود و ساختار پروتئین کراتین موها را تغییر میدهد و کراتینه موها از هم باز میشوند عبارتند از:

  1. رنگ و دکلره کردن نامناسب موها
  2. آلودگی های محیطی محل کار و سکونت
  3. قرار گرفتن در مقابل اشعه نور خورشید به مدت طولاتی
  4. عدم استفاده از مواد غذایی پروتئینی
  5. استفاده از لوازم و ابزار های حراتی مو مانند سشوار و اتوی مو و …
  6. استفاده از اب های آلوده در شستن موی سر و …
  7. عدم رطوبت رسانی کافی مو

پروتئین تراپی سرد چگونه انجام میشود؟

مرکز پروتئین تراپی موی مروارید به عنوان بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران ، پروتئین تراپی مو در خانه به روش سرد که در صورت انجام دادن صحیح حدود دوماه ماندگاری دارد را در زیر برای شما عزیزان آموزش میدهیم.

پروتئین تراپی سرد

  1. ابتدا موهایتان را بشوریید.
  2. بعد از رطوبت گیری موها با حوله، موهایتان را با سشوار خشک کنید.
  3. موها را به قسمت های مختلفی تقسیم کنید.
  4. مواد پروتئین تراپی را لایه لایه با برس مخصوص رنگ بر روی موها بمالید.
  5. با کمک شانه پهن مواد پروتئین را روی موها پخش کنید .
  6. موهایتان را داخل یک کلا پلاستیکی قرار دهید.
  7. مدت زمانی که مواد باید روی موهایتان بماند با توجه به حجم موهایتان 20 الی 45 دقیقه است.
  8. مواد باید روی موهایتان خشک شوند. در آرایشگاه ها از دستگاه های مخصوصی برای این کار استفاده میکنند.
  9. موهای خود را با آب گرم بشویید.
  10. نرم کننده مخصوص پروتئینه مو بزنید.
  11. در مرحله آخر موها را آبکشی کرده و خشک کتید.
  12. به مدت دو هفته موهایتان را رنگ نکنید.

پروتئین تراپی گرم

یک تراپیست حرفه ای مو در پروتئین تراپی گرم از اتو کشی مو با اتو موهای بسیار قوی استفاده میکند که آسیبی به موهای شما نمیرسد و با استفاده از ماساژ مواد روی موها برای ترمیم شان استفاده میکند.

در فرایند پروتئین تراپی، پروتئین‌های هیدرولیز شده و کمپلکس های اسید آمینه، روی کوتیکول مو تثبیت می‌شوند و با ایجاد لایه‌ای محافظ، مو ها را تقویت و ترمیم می‌نمایند.

چقدر طول میکشد تا مو را پروتئین تراپی کنیم؟

میانگین مدت زمانی که برای انجام پروتئین تراپی حرفه ای توسط یک تراپیست حرفه ای در بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران حدود یک ساعت طول میکشد. در صورتی که موهای بلند و پر پشت دارید زمان خدمات تان بیشتر از یک ساعت خواهد بود.

چه موهایی به پروتئین تراپی احتیاج دارند؟

درمان موها، نسبت به میزان آسیب هایی که دیده اند و انتظارات شما و نوع خدمات که شما میخواهید انجام دهید و  فرق میکند. به عنوان مثال کراتینه مو برای موهای اسیب دیده زیاد مناسب است و صافی مو با کراتین هم به میزان آسیب  موها بستگی دارد و … . پروتئین تراپی هم موهای آسیب دیده را ترمیم میکند ولی صافی هم زیادی ندارد. در واقع پروتئین تراپی احیاء موهای آسیب دیده است و درخشندگی و رطوبت را به موها برمیگرداند.

اگر موهایتان هر روز خشک میشود به آلودگی های محیط تان هم توجه کنید اگر در محیطی قرار میگیرید که آلودگی محیطی ندارد و موهایتان خشک نمیشود میتوان گفت خشکی موهایتان از آلودگی محیطی است و به تراپیست مو برای درمان موهایتان مراجعه نکنید.

هزینه پروتئین تراپی در شرق تهران چقدر است؟

مواد پروتئین تراپی مو وارداتی است و نسبت به کیفیت آنها قیمت شان فرق میکند . مواد با کیفیت با حجم 500 میل حداقل 3 میلیون تومان است و این مواد برای موهای خیلی پرپشت و خیلی بلند است . ولی هزینه ای که شما در بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران پرداخت میکنید نسبت به مویتان همراه با دستمزد، خیلی کمتر از این مبلغ خواهد بود. برای برآورد هزینه باید موهایتان بازدید شود و یا اینکه عکس موهایتان را برای ما بفرستید تا قد و حجم مو مشخص شود و حدود قیمتی برایتان اعلام شود.

بهترین مراکز پروتئین تراپی مو تهران
بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران

بهترین مراکز پروتئین تراپی مو تهران

برای انتخاب بهترین مرکز کراتینه و بهترین مرکز احیای مو در تهران، اگر در شرق تهران میتوانید به مرکز ما در پیروزی مراجعه کنید و اگر در غرب یا شمال تهران دارید میتوانید به دیگر مرکز ما در سعادت آباد مراجعه کنید و بهتری خدمات کراتینه را دریافت کنید.

مرکز پروتئین تراپی مو در پیروزی

مدیریت  : سرکار خانم مهتاب اصفهانی

تلفن های تماس۷۷۴۷۷۸۳۹۷۷۱۷۳۸۲۶ = ۰۴۷۰-۱۷۲-۰۹۱۲

آدرس : شرق تهران -خیابان پیروزی – روبروی خیابان پنجم نیروی هوایی – روبروی متروی نیرو هوایی – مرکز خریدنسیم – طبقه ۴ – واحد ۲۲  –  سالن مروارید

مرکز پروتئین تراپی مو در سعادت آباد

مدیریت: سرکار خانم محمدزاده

تلفن تماس :  22065594-021 ——-   4850-934-0912

آدرس: تهران – سعادت آباد – ضلع جنوب شرقی، چهار راه سرو، لاین کند رو، مجتمع زیتون، پلاک۹، طبقه ۱، واحد ۱ (بالای کولاژین کباب)

پروتئین تراپی مو چند درصد صافی دارد؟

میزان صافی موها پس از پروتئین تراپی به عوامل مختلفی مانند نوع پروتئین استفاده شده کیفیت مواد، میزان آسیب دیدگی موها و مهارت فرد آرایشگر بستگی دارد. در برخی موارد، پروتئین تراپی می‌تواند تا ۵۰ درصد به صاف شدن موها کمک کند. اما به‌طور کلی این کار تا ۷۰ درصد موهای شما را احیا و ۳۰ درصد صاف می‌کند.

ماندگاری پروتئین تراپی مو چقدر است؟

ماندگاری پروتئین تراپی مو بستگی به عوامل مختلفی از جمله کیفیت مواد مورد استفاده، برند مواد، تخصص انجام دهنده کار و روش استفاده آن بستگی دارد. به طور کلی ماندگاری این روش بین 3 تا 6 ماه است. با این حال، استفاده منظم از محصولات پروتئینی برای کسب نتایج بهتر و طولانی تر به بهبود وضعیت و ماندگاری مو کمک زیادی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *