بهترین مرکز کراتینه مو صادقیه

بهترین مرکز کراتینه مو صادقیه

4.5/5 - (17 امتیاز)

در این صفحه از سایت کراتینه مو ایران، به معرفی بهترین مرکز کراتینه مو صادقیه در غرب تهران میپردازیم. این مراکز تخصصی کراتینه غرب تهران در زمینه انجام انواع خدمات کراتینه مو، ریباندینگ مو، کراتین صافی، بوتاکس مو، کراتینه گرم یا کراتینه سرد، ویتامینه مو، تقویت و احیای موهای آسیب دیده و دیگر خدمات مرتبط احیا و صافی مو فعالیت دارند و جزو بهترین کراتینه کاران مو در صادقیه تهران محسوب میشوند.

هزینه و قیمت انواع خدمات کراتینه و صافی مو در صادقیه غرب تهران

هزینه کراتینه کردن مو در اسفند 1402 به عوامل مختلفی بستگی دارد که چند تا از این عوامل عبارت است از: حرفه ای بودن کراتینه کار، مواد مورد استفاده، کیفیت انجام خدمات کراتینه مو، برند مواد مصرفی، حجم موهای شما، کیفیت سالن  و نوع خدمات احیا و صافی مو، هزینه را پرداختی شما را تعیین میکند.

خدمات کراتینه موی زنانهقیمت
دستمزد و هزینه کراتینه موهای کوتاه900.000 تومان به بالا
دستمزد و هزینه کراتینه موهای متوسط1.200.000 تومان به بالا
دستمزد و هزینه کراتینه موهای بلند1.700.000 تومان به بالا
دستمزد و هزینه کراتینه موهای خیلی بلند2.000.000 تومان به بالا
دستمزد و قیمت کراتینه موی مجعد و فرفری2.300.000 تومان به بالا

چگونه بهترین مرکز کراتینه مو صادقیه بشناسیم؟

بهترین مرکز کراتینه مو صادقیه

برای اینکه بهترین مرکز کراتینه مو در صادقیه در تهران را بشناسید باید به کیفیت خدمات آن‌ مرکز دقت کنید.از چه مواد و برند هایی استفاده میکنند. به لوازم و تجهیزات آن مرکز دقت کنید ببینید لوازم و تجهیزات به روز دارند یا اینکه از امکانات حداقلی استفاده میکنند. ایا آن مرکز مدرک معتبر فنی حرفه ای و دیگر مراکز خارجی و داخلی را در زمینه کراتینه و احیا و صافی مو دارد یا نه. برخی مراکز کراتینه مو در تهران و سایر شهرستان ها با اینکه هزینه حداکثری دریافت میکنند ولی خدمات درخور قبولی ارائه نمیدهند.

بهترین مرکز کراتینه مو صادقیه

بهترین مرکز کراتینه مو صادقیه

کراتینه مو یکی از روش‌های پرطرفدار برای تقویت و ترمیم و صاف‌کردن موها است که چند سالی است مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. بانوان به دلیل داشتن موهای بلند و فر و مجعد و همچنین بواسطه آسیب رسانی به مو از بابت دکلره ناصحیح و …، از مزایای روش کراتینه و بوتاکس و پروتئین تراپی مو و … بیشتر بهره‌ میبرند. مرکز کراتینه مو صادقیه و مرکز کراتینه مو سعادت آباد این خدمات را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت توسط متخصص حرفه ای و باسابقه انجام میدهد. مرغوب ترین مواد مورد استفاده تولید شده توسط کارخانه های معتبر دنیا و داشتن لوازم و تجهیزات کامل از ویژگیهای منحصربفرد بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران – صادقیه میباشد.

آدرس بهترین مرکز کراتینه مو صادقیه


مدیریت: سرکار خانم جعفریانی

تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴  تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱

آدرس آموزشگاه : غرب تهران – صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – پشت بیمارستان ابن سینا – خیابان اعتمادیان – جنب دبستان شکوفه های انقلاب – پلاک ۲۷- واحد۱۲- زنگ۱۲- طبقه ۳

نزدیک مترو صادقیه

بیشتر بدانید:

آرژنین تراپی مو در تهران

کراتینه مو بهترین روش برای احیای موهای آسیب دیده

موها بعد از دکلره اشتباه آرایشگران ناشی و یا رنگ کردن مکرر موها و یا در اثر بعضی عوامل شیمیایی، آسیب میبینند و کوتیکول موها باز میشوند و موها وز شده و از حالت نرمال خود خارج میشوند . در این موقع است که آرایشگران میگویند موهایتان آسیب دیده است و باید احیا شود.

شما خودتان هم با نگاه کردن به موهایتان متوجه این موضوع میشوید که کل یا قسمتی از موهایتان حالت پریشان دارند و مثل حالت قبل، زنده و شاداب نیستند.

با کراتینه کردن نمیتوان مانع از ریزش موها شد ولی میتوان موهایتان را به حالت صاف و حالت قبل دربیاورید و به اصطلاح موها را احیا کرد. مواد ریز میکروسکوپی کراتین توسط مرکز کراتینه مو غرب تهران در لابلای کوتیکول موها بسته میشود و کمبود کراتینه موها را جبران میکند و موها ترمیم و صاف میشود.

مزایای خدمات کراتینه مو در غرب تهران

کراتینه مو در غرب تهران

اگر فعالیت‌ سالن‌های زیبایی غرب تهران را مشاهده کرده باشید، همه سالن ها خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه میدهند و هرکدام در حرفه خاصی تبحر دارند و مرکز کراتینه مو صادقیه (سالن سیمای ماندگار ) در حرفه خدمات تراپی مو تبحر خاصی دارد و دارای مدارک و سرتیفیکت های بین المللی در زمینه کاربامواد مو میباشد. این سالن زیبایی با سابقه 30 ساله و با کادری مجرب و حرفه ای با تجهیزات کامل، بهترین خدمات کراتینه مو را در غرب تهران برای مشتریان ارائه میدهد.

مدیریت: سرکار خانم محمدزاده

تلفن تماس : ۰۲۱-۲۲۰۶۵۵۹۴  –  4850-937-0912

آدرس: تهران – سعادت آباد – ضلع جنوب شرقی، چهار راه سرو، لاین کند رو، مجتمع زیتون، پلاک۹، طبقه ۱، واحد ۱ (بالای کولاژین کباب)

موهای کراتینه شده چه ویژگی های دارد؟

کراتینه کردن موها ویژگیهای خاصی دارد و علاوه بر کیفیت مواد و دیگر تجهیزات لازم ، به مرکز انجام خدمات هم بستگی دارد. هرچه قدر این مرکز حرفه ای باشد از مزایای بیشتر آن بهره خواهید برد. میتوانید برای بهره مندی بیشتر از این مزایا به بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران مرکز صادقیه مراجعه نتمایید و بعد از انجام خدمات این مزایا را به وضوح مشاهده کنید.

تکنیک های سشوار کشیدن مو

مزایای کراتینه مو:

  • صافی و درخشندگی: موهای کراتینه شده صاف، درخشان و ابریشمی می‌شوند.
  • حالت پذیری: موهای کراتینه شده به راحتی حالت می‌گیرند و شانه می‌شوند.
  • کاهش وز مو: کراتینه مو وز مو را به طور کامل از بین می‌برد.
  • ترمیم موهای آسیب دیده: کراتینه مو می‌تواند موهای آسیب دیده را ترمیم و احیا کند.
  • محافظت از مو در برابر آسیب های محیطی: کراتینه مو می‌تواند از مو در برابر آسیب های محیطی مانند اشعه UV خورشید و آلودگی هوا محافظت کند.

معایب کراتینه مو:

  • هزینه بالا: کراتینه مو یک روش درمانی گران قیمت است.
  • ماندگاری موقت: کراتینه مو موقتی است و باید هر چند ماه یکبار تمدید شود.
  • استفاده از مواد شیمیایی: در کراتینه مو از مواد شیمیایی استفاده می‌شود که ممکن است برای برخی افراد مضر باشد.
  • نیاز به مراقبت های خاص: موهای کراتینه شده نیاز به مراقبت های خاص دارند و باید از شامپو و نرم کننده های مخصوص استفاده کرد.

نکات مهم:

  1. قبل از کراتینه مو، حتماً با یک متخصص مشورت کنید.
  2. به مراکز معتبر مراجعه نمایید***.
  3. از مواد کراتینه با کیفیت و مرغوب استفاده کنید.
  4. مراقبت های بعد از کراتینه مو را به طور کامل رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *