بهترین مرکز آموزش کراتین در تهران

بهترین مرکز آموزش کراتین در تهران

3.5/5 - (8 امتیاز)

بهترین مرکز آموزش کراتین در تهران با مدرک فنی حرفه ای (صادقیه)

صافی و احیاء مو های آسیب دیده به روش کراتینه مو و پروتئین تراپی مو و بوتاکس و … از محبوب ترین متد ها برای درمان این نوع موها میباشد که بیشتر خانم ها در اثر دکلره و رنگ کردن اشتباهی مو یا حرارت نامناسب سشوار و اتوی مو و … به موهایشان آسیب میرسانند. به همین دلیل این حرفه اکثر مواقع مشتری دارد علاوه بر این برای فعالیت در این حرفه سرمایه آنچنانی لازم نیست.

❤️ آموزش انواع کراتین ها

🧡آموزش کراتین سرد

💛آموزش کراتین گرم

💚آموزش بوتاکس مو

💙آموزش انواع تراپی ها

💜آموزش درمان موهای اسیب دیده(پلکس تراپی)

🖤آموزش کراتین المنت

❤️صافی ریباندینگ (صافی ژاپنی)

🧡آموزش صاف کردن مو

💙انواع ویتامینه کردن

💚آموزش کلاژن تراپی

🖤آموزش پروتئین تراپی

💛آموزش الاتئین تراپی

و…

چرا این آموزشگاه بهترین مرکز آموزش کراتین در تهران است؟

آموزشگاه سیمای ماندگار به دلیل داشتن مدرک رسمی فعالیت آموزش کراتین مو از طرف سازمان فنی حرفه ای و با در اختیار داشتن بهترین مربیان این سازمان توانسته است هر ماه ده ها کارآموز را روانه بازار کند.

آموزشگاه سیمای ماندگار  با بیش از 30 سال سابقه در آموزش و مدرس آموزشکده فنی در حرفه آرایشگری ، مطمئا یکی از انتخاب های برتر شما خواهد بود. این آموزشگاه امتیازاتی نسبت به دیگر مراکز آموزشی دارد که با درخواست کارآموزان به آموزشگاه اضافه شده است تا کارآموز بهتر بتواند از دوره استفاده کند.

  • پشتبانی نامحدود بعد از آموزش از کارآموز
  • دریافت مدرک فنی حرفه ای دو هفته بعد از قبولی در آزمون
  • مواد و لوازم کار در آموزشگاه رایگان است.
  • مدل رایگان و همیشه در دسترس
  • طبق تعرفه سازمان فنی حرفه ای
  • آموزشگاه همیشه دارای کارآموز میباشد.

ارتباط با بهترین مرکز آموزش کراتین در تهران

 مدیریت: سرکار خانم جعفریانی

تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴  تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱

آدرس آموزشگاه : غرب تهران – صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – پشت بیمارستان ابن سینا – خیابان اعتمادیان – جنب دبستان شکوفه های انقلاب – پلاک ۲۷- واحد۱۲- زنگ۱۲- طبقه ۳

نزدیکی مترو صادقیه

بازار کار کراتینه مو چگونه است؟

کراتینه مو جز مشاغلی است که اگر کارتان حرفه ای باشد از مواد درجه یک و خوب استفاده کنید مشتری زیادی دارد و میتوانید درآمد زیادی کسب کنید. خانم ها به موهایشان خیلی اهمیت میدهند موهایشان را رنگ میکنند دکلره مو انجام میدهند سشوار و اتو مو و …  باعث میشود که موهایشان آسیب ببیند. یا خیلی ها که موهایشان مجعد و حالت موج دارد دوست دارند موهایشان را صاف کنند و برای این کار هزینه میکنند.

درسته قیمت کراتینه مو بالاتر است ولی حداقل یک روز در میان یک مشتری بگیرید درآمد خیلی خوبی خواهید داشت. البته باید پشتکار داشته باشید و برای موفق شدن در هر شغلی باید تلاش کنید و از روش های مشتری یابی با مروش های جدید استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *