خدمات کراتینه احیاء و صافی مو در تهران

خدمات کراتینه احیاء و صافی مو در تهران

4.3/5 - (3 امتیاز)

خدمات کراتینه احیاء و صافی مو در تهران کجا انجام میدهند؟ ..برای انجام خدمات احیا و صافی  که همان احیا و صافی میباشد، بسیاری از افراد به دنبال تجربیات دیگران هستند. اما با توجه به تعداد بسیار زیادی از کراتین کاران در سراسر تهران، انتخاب بهترین کراتین کار برای شما ممکن است چالش برانگیز باشد. در این سایت ما شما را با برخی از بهترین کراتین کاران و مراکز برتر کراتینه مو در تهران آشنا می‌کنیم. اما باید توجه داشت که هر مرکزی برای همه افراد مناسب نیست. برای انتخاب بهتر خدمات مو ، باید به نوع موهایتان و نیازهای آن‌ توجه کنید که میخواهید چیکار کنید:

  1.  آیا موهایتان را میخواهید صاف کنید؟
  2. آیا موهایتان نیاز به احیا دارند؟
  3. چند درصد از موهایتان آسیب دیده است؟
  4. آیا موهایتان رنگ شده است یا میخواهید بعد از احیا و صافی رنگ کنید؟
  5. چقدر بودجه برای موهایتان کنار گذاشته اید؟

متخصص کراتینه خوب در تهران

یک متخصص خوب با توجه به نوع موها و نیازهای شما، بهترین مواد احیاء و صافی را به شما پیشنهاد می‌دهد. بنابراین، اگر در صفحات اینستاگرام و موارد مشابه، مشاهده کردید که یک نوع کار برای اکثریت انجام می‌شود، بدانید که آن مرکز ممکن است حرفه‌ای نباشد. چه موقع موها نیاز به احیاء دارند؟ وقتی موها با مواد شیمیایی مختلف در تماس هستند ، خشک و شکننده می‌شوند. اگر شما نیز مانند برخی خانم‌ها، به صورت مداوم موهای خود را رنگ می‌کنید، فر می‌دهید و یا مش می‌کنید، به مرور زمان کیفیت موهایتان کاهش پیدا می‌کند و شاید حتی شکننده شوند. در نهایت، ممکن است موهای شما خشک و مرده به نظر برسند و هیچ ماده‌ای نمی‌تواند جذب آنها شود. این به خاطر این است که موهای شما ماده حیاتی خود یعنی کراتین را از دست داده‌اند.در این صورت است موهایتان نیاز به احیا دارد. 5 نکته مراقبت های بعد از کراتینه مو

انواع خدمات کراتینه در تهران

کراتین اصلی‌ترین ماده‌ای است که ساقه مو را تشکیل می‌دهد و استفاده مداوم از مواد شیمیایی مختلف (رنگ مو و دکلره و …) و قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید می‌تواند باعث از بین رفتن آن شود. همچنین، استفاده از استخرهای عمومی که آب آن‌ها حاوی مقدار زیادی کلر است، می‌تواند باعث خشک شدن موها شود. کراتینه در نوع ارائه میشود. کراتینه احیا و کراتینه صافی .

کراتینه احیاء و ترمیم مو

کراتینه، یکی از مهمترین هدایایی است که شما میتوانید به موهایتان بدهید و متأسفانه اغلب به آن توجه نمی‌شود. با استفاده از کراتینه، می‌توان بهترین آب‌رسانی و ترمیم ساقه‌های آسیب‌دیده را به موها ارائه کرد. اگر موهای شما به دلیل استفاده از دستگاه‌های حرارتی مانند سشوار، دکلره، رنگ و براشینگ، آسیب دیده‌اند، یا اینکه در اثر دکلره اشتباه دمیج شده اند احیا با کراتینه می‌تواند نقش بسیار مهمی در بهبود و زیبایی آنها داشته باشد.البته اگر به متخصص کراتینه و با سابقه مراجعه کنید.این نوع احیا مو (کراتینه) حدود 20 درصد صافی موهایتان را در بر دارد.

صافی دائمی مو

کراتینه صافی یکی از روش های صاف کردن مو است. در این روش، کرم حاوی کراتین بر روی موها اعمال می شود و سپس با استفاده از حرارت، موها صاف می شوند. تأثیر این روش تقریباً 2 تا 6 ماه باقی می ماند و بستگی به نوع مو و نحوه مراقبت بعد از انجام کراتینه دارد. این روش بیشتر برای موهای فرفری و مجعد مناسب است و می تواند به طور موقت باعث صافی موها شود. این روش معمولاً در آرایشگاه ها انجام می شود و طول زمان آن حدود 2 الی 5 ساعت است.

صافی ابریشمی مو

ابریشم سازی روشی برای صاف و لخت کردن دائمی موها است که به تنهایی و یا به عنوان مکملی در کنار کراتین درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. ابریشم سازی بر روی ساقه موها انجام می گیرد و در آن از کراتین بر پایه ابریشم، روغن های درمانی و مواد پروتئینی استفاده می شود. روش های دائمی صاف کردن موها نظیر کراتین درمانی، بوتاکس و ابریشم سازی مو بهترین گزینه برای درمان موهای آسیب دیده است و می تواند جایگزین مناسبی برای آنها محسوب شود. در نتیجه ابریشم سازی، موها به صورت خیره کننده‌ای صاف و درخشان می‌شوند. علاوه بر این، ابریشم سازی به صورت دائمی است و تا زمانی که موها کوتاه نشده باشند، ماندگاری دارد

بوتاکس مو

بوتاکس مو بوتاکس مو دو نوع است بوتاکس مو پزشکی که تزریق زیر پوست سر است بوتاکس آرایشگری که یک راه برای ترمیم و صافی موها است.  روش بوتاکس مو در آرایشگاه یکی از راه‌های درمانی است که به منظور صاف کردن و احیای موها به کار می‌رود. با توجه به نوع موادی که در آن استفاده می‌شود، بوتاکس مو مناسب برای تمامی انواع موها، به خصوص موهای نازک و آسیب‌دیده است. این روش باعث صاف شدن و احیای موها می‌شود و در عین حال، موها را ضخیم و نرم می‌کند. ماندگاری بوتاکس مو با مراقبت خوب حدود شش ماه است و بعد از گذشت سه هفته، می‌توانید از رنگ موهای بدون آمونیاک استفاده کنید. بوتاکس مو ترکیبی از مواد کلاژن، کراتین، مرطوب کننده، ویتامینB6، ویتامینE و روغن آرگان یا روغن خاویار است که هر گونه شکاف در الیاف مو را پر میکند و آن را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه میدهد. بوتاکس مو از نظر عملکرد، شباهت بسیاری با بوتاکس صورت دارد و به راحتی تمامی شکاف های ساقه مو را پر می کند.

پروتئین تراپی

پروتئین تراپی مو پروتئین تراپی مو که در آن از پروتئین کراتین هم استفاده شده است درواقع روشی است که در آن محصولی حاوی پروتئین‌های هیدرولیز شده برای تقویت و بازسازی موها و سخت شدن لایه کوتیکول‌های مو استفاده می‌شود. برای اثربخشی پروتئین تراپی‌های خانگی معمولاً هر یک تا دو ماه در میان از این روش استفاده می‌شود. پروتئین تراپی به موهای رنگ شده هم مناسب میباشد و برای این نوع موها هم قابل استفاده است.

بهترین مراکز کراتینه مو تهران

شکوه محمدزاده (سعادت اباد)   ۰۹۱۲-۹۳۴-۴۸۵۰
مهتاب اصفهانی (پیروزی)  0912-172-0470
سیمای ماندگار(مترو صادقیه) ۰۹۱۲-۴۴۷-۶۲۷۴

  کراتینه مو روشی برای بازگردان شادابی به موها برای بازگرداندن حیات و شادابی به موهای خود، باید کراتین را به آن‌ها بازگردانید. این کار با جذب مواد مغذی و تقویت موها، باعث بازگشت آن‌ها به حالت طبیعی شان خواهد شد. اگر کراتینه صحیحی را به موهای خود بدهید، می‌توانید از موهایی لخت و زیبا لذت ببرید که با شانه کردن آن‌ها احساس خوبی را تجربه می‌کنید. لذا بهتر است این کار را حتما انجام دهید. مراقبت از موهای آسیب دیده

تشخیص آنکه برای موهای شما از چه متدی(کراتین تراپی، بوتاکس یا پروتئین تراپی و … ) استفاده شود با کراتینه کار است.

توصیه هایی برای ماندگاری کراتینه مو

1- تا 5 روز موهایتان را نشویید اگر هم میخواهید بشویید از شامپوهای بدون کلريد سديم (نمک) استفاده کنید.

2-در 5 روز اول موهایتان را نبندید.

3-در طول 5 روز اول بهتر است موهایتان را هر روز اتو کنید.

4- در 5 روز اول موهایتان را براشینگ کنید.

5-بعد از حمام رفتن موهایتان را خشک کنید.

خدمات کراتینه احیاء و صافی مو در تهران

کراتینه مو
کراتینه مو
صافی مو
صافی مو
کراتینه مو برزیلی
کراتینه مو برزیلی
 

یک دیدگاه در “خدمات کراتینه احیاء و صافی مو در تهران”

  1. چنانچه بخواهيم براي مشتري قبل كراتين پلكس تراپي انجام بديم
    فاز ١ و فاز ٢ اولاپلكس براي قبل كراتين داشته باشيم كفايت ميكنه؟؟ يا حتما فاز ٣ هم ضروري هست؟
    ضمنا بعضي اساتيد ميگند قبل پلكس حتما با شامپوي قبل كراتين فلس هاي مو رو باز كنيند تا مواد پلكس فاز ١ نفوذ كنه ایا درسته ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *