بهترین مرکز ویتامینه مو در تهران

بهترین مرکز ویتامینه مو در تهران

3.6/5 - (31 امتیاز)

بهترین مرکز ویتامینه مو در تهران .ویتامینه کردن مو یکی از روش های احیاء موهای آسیب دیده و نرم کننده مو و حالت دهنده و یکی از روش های مراقبت و نگهداری از مو است که در توسط یک متخصص مو انجام میشود. ویتامینه کردن مو باعث تقویت ساقه موهای شما میشود.

عملکرد ویتامینه کردن مو

مو همانند دیگر اعضای بدن به ویتامین و مواد مغذی احتیاج دارد تا با مشکلاتی مانند ریزش مو ، شوره سر و ، موخوره و … مواجه نشود یا این مشکلات را به حداقل برسد. تاثیرات ویتامینه کردن مو به به پیازچه مو ارتباطی ندارد و از طریق رگ های خونی جذب نمیشود و  عملکرد این روش بر روی ساقه مو تاثیر میگذارد. چون پیازچه مو از طریق رگ های خونی بدن تغذیه میشود .

بهترین مرکز ویتامینه مو در تهران
بهترین مرکز ویتامینه مو در تهران

مشکلات مو را با ویتامینه کردن حل کنید.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث میشود موی شما اسیب ببینند مانند آب و هوا، ارثی بودن و یا تغذیه نامناسب میتواند دلایل اسیب به موهای شما باشد . فشارهای عصبی و استرس نیز میتواند به موهای شما اسیب برساند . نور شدید آفتاب و شرایط آب و هوایی خشک هم موها را خشک و زبر میکند . استفاده از ژل، تافت، اسپری، اتو مو و رنگ مو به میزان زیاد و یا فر کردن که موها را تحت تاثیر مواد شیمیایی بسیار مضر قرار می دهد. استفاده بیش از حد حرارت مثل سشوار موها را به شدت خشک می نماید.

آسیب های مو دلایل مختلفی میتواند داشته باشد عواملی همچون ارث و یا تغذیه نامناسب ،فشارهای عصبی و استرس میتواند به موهایتان آسیب برساند. ویتامینه کردن مو نمی تواند مشکل را حل نماید. ولی در سایر موارد این روش درمانی گزینه خوبی محسوب می گردد.

تجربه ریباندینگ مو

مزایای ویتامینه کردن مو چیست؟

ویتامینه مو باعث میشود که موهای شما شکل و حالت بهتری به خود بگیرد. همچنین با این روش، مو ها شفاف تر و نرم تر به نظر می رسند. برای ویتامینه مو می بایست از مواد و یتامینه ای استفاده کنید تا تمام ویتامین های مورد نیاز مو را داشته باشد.

بهترین مرکز تخصصی ویتامینه مو در تهران

با ویتامینه کردن مو ، انواع ویتامین و مواد مغذی وارد ساقه مو و کف سر میشود که شامل: ویتامین های خانواده B، روی (Zn ) ،پروتئین ها، مواد معدنی و … است. پس از انجام این کار تاثیر شگفت انگیز آن را بر روی حجیم تر شدن موهایتان ، جلوگیری از ریزش و مقاومت موها مشاهده خواهید نمود. با ویتامینه کردن مو، هدف آن است که مواد مغذی به کوتیکول مو و ساقه مو برسد.

نتیجه ویتامینه کردن مو

ویتامینه کردن مو مزایای زیادی دارد و با انجام خدمات ویتایمنه کردن مو در بهترین مرکز ویتامینه کردن در تهران این نتایج

-آبرسانی قوی مو با دستگاه و مواد
-نرم کننده عالی
-درمان سوختگی و خشکی مو در اثر مواد رنگ و دکلره و اتو مو
-رفع موخوره و وزوز مو ناشی از سوختگی با اتو و رنگ مو های شیمیایی
-احیا مجدد موهای اسیب دیده
-خوش بو کننده مو
-حالت دهنده و کمی لخت کننده
-افزایش ضخامت مو به مرور
-تقویت ساقه مو

مرکز ویتامینه و احیای مو در تهران

مرکز احیای مو در تهران، ویتامینه کردن موها یکی از روش های معمول برای احیای موهای آسیب دیده می باشد. مو معمولا در اثر رنگ و دکلره کردن مداوم و یا تغییر آب و هوا آسیب می بیند. برای رفع آسیب ها و تقویت موها می توانید از روش ویتامینه کردن استفاده کنید. ویتامینه کردن مو در واقع راهی برای آبرسانی به موهاست. چربی موجود در مواد ویتامینه باعث تقویت بافت های چربی و طراوت موها می شود. با مراجعه به بهترین مراکز احیای مو در تهران می توانید موهای خود را ویتامینه کنید و موهایی باطراوت و زیبا داشته باشید.

مرکز ویتامینه و احیای مو در تهران

روش ویتامینه کردن مو در خانه:

بعضی از خانم ها هستند که میخواهند خودشان در منزل ویتامینه مو انجام دهند ما در زیر آموزش خلاصه و کوتاهی در این باره برای شما تهیه کرده ایم تا استفاده کنید ولی کیفیت ویتامینه مو در منزل به اندازه ویتامینه کردن مو توسط تراپیست مو در ارایشگاه و سالن های زیبایی نخواهد بود .

1- موهای خود را قبل از ویتامنیه کرد کا ملا بشویید تا تمیز و عاری از هر نوع آلودگی و مواد شیمیایی و … باشد.

2- موهایتان را خشک کنید ولی نیازی نیست که 100% موهایتان خشک شود . حداقل 10 درصد از رطوبت موهایتان را نگه دارید.

3- با گیره های مخصوصی موهایتان را برای ویتامینه کردن دسته بندی کنید.

4-در مرحله بعد پوست سر تان را با سرم های تقویتی و محلول های دوفاز ماساژ دهید . در این مرحله مقداری از کرم ویتامینه مو را با دست خود به ساقه موها بمالید . از تماس کرم با ریشه مو خوداری کنید.

5- در این مرحله لایه های مو را که دسته بندی کرده اید بین فویل ها بپیچانید و آنها را به مدت نیم ساعت الی یک ساعت در فویل نگه دارید برای جلوگیری از شره شدن کرم ویتامین ، میتوانید از کلاه های مخصوص رنگ مو استفاده کنید.

6-در مرحله آخر فویل ها را را باز کرده و گیره ها را هم از موهایتان باز کنید و بعد مو های خود را آبکشی کرده و کاملا خشک کنید.

بوتاکس مو چیست و چه تفاوتی با کراتینه مو دارد؟⭐⭐⭐⭐️⭐️

لوازم و ابزار کار ویتامینه مو :

پیش بند، حوله، کلاه پلاستیکی، برس، کاسه، انواع کرم‌های ویتامینه مخصوص موهای خشک و چرب و رنگ شده و …

مراحل استفاده از ماسک مو برای ویتامینه کردن مو

آموزش استفاده از ماسک های مو که در زیر طرز تهیه این نوع ماسک ها برای ویتامینه کردن مو آورده شده است را یاد بگیرید.

1-موهایتان را به خوبی با شامپو بشویید.

2-پس از استحمام موها را با سشوار کاملاً خشک کنید.

موهایتان را با توجه به حجمش به چند قسمت جهت ویتامینه کردن تقسیم کنید.
ماسک مو را به موهایتان بزنید.
حدود سی دقیقه تا یک ساعت صبر کنید.
موها را آبکشی و خشک نمایید.

ماسک موی عسل و آووکادو برای ویتامینه مو

برای تهیه این ماسک، ژل آووکادو را از میوه آن خارج کنید و با دو قاشق عسل ترکیب کنید. سپس بعد از طی مراحل بالا، ترکیب را روی موهایتان بزنید و سی دقیقه نگه دارید. در مرحله آخر نیز موها را شسته و شانه کنید.

ماسک مو با شیر نارگیل برای ویتامینه کردن مو

برای استفاده از این ماسک، باید شیر نارگیل را با روغن زیتون مخلوط کنید و سپس روی ساقه موهای خود بمالید. مدت زمان مناسب برای نگه داشتن این ماسک روی مو بیست دقیقه است. بهتر است برای نتیجه گیری مطلوب، هفته‌ای یک یا دو بار از این ماسک استفاده کنید.

ویتامینه کردن مو با ماسک مو با آلوئه ورا و گوجه فرنگی

برای ساخت این ماسک در ابتدا کمی آلوئه ورا با عسل را مخلوط کرده و سپس آب دو عدد گوجه فرنگی را به آن اضافه کنید. این ترکیب فوق العاده را به ریشه و ساقه موی خود بزنید و به مدت زمان 45 دقیقه روی موها نگه داشته و سپس موها را آبکشی کنید.

4 دیدگاه در “بهترین مرکز ویتامینه مو در تهران”

  1. ❓❓سلام دوستان یه سوال تخصصی دارم ❓
    یکی از مشتری های من به مدت ۲ سال ترکیب حنا و وسمه روی موهاشون گذاشتن و اونو تیره کردن ،من یه مرحله با ریموور استار لیدی ریموو براشون انجام دادم ،روز بعد هم دکلره انجام دادم ولی موهاشون حتی یک درجه هم روشن نشد ،میخواستم ببینم راهی هست که بشه براشون انجام بدم یا نه ؟

        1. تقریبا همون دکلره
          باید با پودر سفید با اکسیدان ۶ و۹ درصد ترکیب کنید اول یه تیکه از مو رو تست کنید
          من رو مو چن دفعه شرابی شده بود امتحان کردم
          تقریبا پایه ۶ بازشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *