سه روش سریع ترمیم و احیاء موهای آسیب دیده

سه روش سریع ترمیم و احیاء موهای آسیب دیده

5/5 - (1 امتیاز)

سه روش سریع ترمیم و احیاء موهای آسیب دیده در آرایشگاه که توسط متخصص مو باید انجام شود.

 احیاء مو بسته به دمیج بودن و میزان آسیب دیدگی مو به سه روش صورت میگیرد;

انواع روش های احیای مو

روش اول (بوتاکس مو و کراتینه سرد)

بوتاکس مو و کراتینه سرد

اولین روش بوتاکس مو و کراتینه سرد میباشد که با دستگاه انجام میشود و باعث آبرسانی به ساقه مو وتقویت ریشه میگردد،این روش مانند کراتینه مو شش ماهه نیست و باتوجه به میزان دمیج مو هرماه ویا دو ماه یکبار نیاز به تمدید دارد.

روش دوم (کراتین سه روزه)

کراتین سه روزه

روش دوم کراتین سه روزه است که تا هشتاد درصد احیاء و تا بیست درصد صافی مو دارد و بعد از مواد گذاری سه روز نیز اتو کشی نیاز دارد مارک مصرفی سوفیا لابل و گلوبال بسته به نوع مو استفاده میشود ماندگاری مواد شش ماهه است.

روش سوم (کراتینه یکروزه)

کراتینه یکروزه

روش سوم کراتینه یکروزه است که تا هشتاد درصد صافی و هشتاد درصد احیا را شامل میشود و بعد از اتمام مواد گذاری اتو کشی شده و بعد از تثبیت همان تایم شسته شده ونتیجه کار مشخص میشود دوام این مواد نیز شش ماهه بوده و از مارگ گلوبال و نیز دنیرو برای کراتین یکروزه بنا به نوع مو استفاده میشود.

 

کراتینه برای چه موهایی مناسب است؟

کراتینه برای چه موهایی مناسب است؟
کراتینه برای چه موهایی مناسب است؟

موهایی که شرایط زیر را دارند گزینه مناسبی برای کراتینه کردن هستند.

1-موهایی که در حالت طبیعی مجعد و وز هستند و فرد دوست دارد موهاش حالت ابریشمی به خود بگیرد.

2-موهایی که در اثر رنگ و دکلره اشتباه و غیر حرفه ای سوخته یا آسیب دیده اند. این موها را می توان جهت ترمیم، صاف و ابریشمی نمودن کراتینه کرد.

3-براق و ابریشمی نمودن موهایی که در اثر استفاده از اتو و سشوار کدر و مجعد شده اند.

مزایای کراتینه کردن مو

مزایای کراتینه کردن مو

صرفه جویی در وقت و زمان

یک کراتینه اصولی و حرفه ای با مواد با کیفیت باعث میشود شما  50 درصد در وقت و زمان تون در سشوار زدن به منظور خشک کردن موها بعد از حمام  و آرایش موهاتون صرفه جویی کنید که این زمان قابل توجه است . یعنی نیم ساعت رو به 15 دقیقه برسونید.

حذف وزی موها

یکی از روش های حذف کردن وزی موها در آرایشگاه زنانه ، روش کراتینه کردن مو است. این روش یک معجزه در صاف کردن موهاست زیرا به سرعت موها را صاف و بدون وز می کند.

صافی مو با کراتینه کردن مو

صافی مو با کراتینه کردن مو

صاف کردن موی سر در کوتاهترین زمان نسب به درصدی که در ترکیبات مواد کراتینه، مواد صافی استفاده شده باشد. بعضی خانم میگند ما نمیخواهیم موهامون صاف بشه میخواهیم فقط احیا شود. در پاسخ این افراد میتوان گفت که امکان صاف نشدن مو با کراتینه نیست و به ناچار موهای شما با کراتینه علاوه بر احیا ، صافی هم خواهد شد.

چون ترکیبات کراتینه مو از مولکولهای سنگین هستند و وقتی جذب مو میشوند مو سنگین شده و حالت صاف به خود میگیرد.

درخشندگی موی سر با کراتین

کراتین سلول های مو را که روی هم قرار گرفته اند و رشته مو را تشکیل داده اند صاف میکند و وزی موها را  کنترل کرده و باعث میشود موهایی که با وز شدن کمی خشک می شوند و ظاهری براق و سالم به آن ها میدهد.

مراقبت از موهای کراتینه شده

مراقبت از موهای کراتینه شده

شستن موهای کراتینه شده

بعد از کراتینه کردن موها ،چند روز صبر کنید۳-۴ روز پس از کراتینه کردن موها ،نباید موها را بشویید ، چرا که اینکار ،زمانی را برای تاثیر گذاری خود نیاز دارد.

حفظ و نگهداری کراتین موها

بعد از رعایت زمان ۴-۳ روزه پس از کراتینه کردن موها ،بهتر است از شامپو بدون سولفات سدیم استفاده کنید تا نتیجه کار شما را خراب نکند و کراتین موها حفظ شود.

http://eheltl.ir/2022/05/26/5-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%85%d9%88/

زمان ماندگاری کراتینه مو

اگر کراتینه کردن موها ،توسط متخصص مو  (متخصص کراتینه مو) و به حرفه ای و اصولی انجام شود و مراقبت های لازم را رعایت کرده باشید ، انتظار می رود مدت زمان یک سال روی موهایتان ماندگاری داشته باشد.

اطلاعاتی در مورد کراتینه مو

مواد کراتینه خوب به موهای شما اسیب نمیرسانند بلکه کراتینه کردن غیر اصولی و استفاده از دستگاه های حرارتی با حرارت نامناسب و بسیار بالا به موهایتان اسیب میزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *